Városlista

Hírek

2013. November 08. 14:00, péntek | Belföld
Forrás: InfoVárosok

Inkognitóban a Thermal Hotel Mosonmagyaróvárban!

Nem szokásos levél érkezett szerkesztőségünkbe. Egy olvasónk, oldalunkon találkozott a Thermal Hotel Mosonmagyaróvár szálloda hirdetésével és el is látogatott Mosonmagyaróvárra, ahol abszolút pozitív élményeket szerzett.

A következő üzenete kaptuk, Kiss Júlia olvasónktól:

"Kedves infoVáros szerkersztőség!

Az Önök honlapján találkoztam a Thermal Hotel Mosonmagyaróvár hirdetésével, és mivel régóta tervezem egy feltöltő vakáció megejtését, ezért úgy döntöttem, a mosonmagyaróvári szállodát választom a pihenés helyéül, mivel honlapjukon láttam, hogy gyógyászati lehetőségeik és termál vizük is van. Örülök, hogy megtaláltam a hirdetést az infoVáros oldalon és engedjék meg, hogy elismerően nyilatkozzak a szállodáról. Nagyon jól éreztem magam, és a remek felfrissülést nyújtott a termálvíz, az iszappakolás és a masszázs. Elismerésem a szálloda személyzetének.

Üdvözlettel"

A hölgy levelén felbuzdulva, úgy döntöttünk, inkognitóban meglátogatjuk a hotelt, és magunk is megnézzük, mit tapasztalunk, úgy, hogy átlagos vendégnek adjuk ki magunkat, de közben odafigyeltünk mindenre. Kíváncsiak voltunk, milyen véleményt alkotunk majd a látogatásunk végén.

Mosonmagyaróvárra gyorsan átautóztunk, és könnyen meg is találtuk a hotelt. Bejelentkezésnél, egy cetlit kaptunk, így mint a hotel vendégei, ingyenesen igénybe vehettük a parkolót. A szállodába belépve, egyből a nyugalom jutott eszünkbe, valóban egy kis "nyugalom szigete" a Thermal Hotel. Rögtön meg is néztük milyen módon tudunk itt felfrissülni. Én kaptam is az alkalmon és egy masszázst választottam, hogy a kötött izmaim kicsit fellazítsam.

A bőség zavara fogadott, mikor egy nagyon hangulatos helységben (megnyugtató illat, kellemes zene) a masszőr hölgy elkezdte sorolni a megannyi féle masszázst (lávaköves masszázs, aromaterápia masszázs, indiai fejmasszázs, talpreflexzóna masszázs, csak, hogy párat említsek), amiből választanom kellett. Egy "szimpla", de annál jobb hátmasszázst választottam. Egy szóval, Isteni! :)

A szobát is átvettük közben. Szép, igényes, kényelmes ágy, síkképernyős tévé, tiszta és igényes fürdőszoba. Lepakolás után, egy ebéd mellett döntöttünk. Itt megint több opció jöhet szóba, mivel kétféle napi ajánlattal és étlappal várják a vendégeket. Megkóstoltuk az aznapi menüt, igazán ízletes és olcsó is volt 700 és 800 Ft egy kétfogásos bőséges menü. (Másnap az életlapról választottunk, ahol találtunk egy kis ínyenc sarkot tele libalakomával, hmm nagyon finom volt, és a felszolgáló ajánlásával még megkoronáztuk egy gesztenyés palacsintával marcipánkrémmel tálalva)

A masszázs és az ebéd után, kíváncsiak voltuk magára a fürdő részre. A picit csípősebb idő ellenére, a szobából fürdőköpenyben és papucsban jöttünk le, mivel a fürdő a hotel közvetlen szomszédságában van. A recepción megkaptuk a fürdőbe belépésre jogosító jegyünket. A fürdő szintén nagyon szép volt, a vízből ki sem akartunk szállni, annyira jól esett egyik medencéből a másikba vettünk váltófürdőt, úsztunk egy nagyot, de már annyira kiáztunk, hogy hiába nem akartunk, némi szünetet kellett tartanunk.

Miután jól szemügyre vettünk mindent, úgy döntöttünk, hogy megkeressük az illetékest és elmondjuk kik vagyunk és miért is érkeztünk, hogy további kérdéseket tudjunk feltenni. A szállodavezetőhölgy nagyon meglepődött, miután kiderült, újságírók vagyunk, és elmeséltük, hogy is jött az ötlet. Rögtön érdeklődött, hogy mi mit tapasztaltunk, megnyugtattuk, hogy minden a teljes felfrissülésünket szolgálta és jól érezzük magunkat, annyira, hogy órákat töltöttünk a vízben.
A napunk további részében a hotel többi szolgáltatásával ismerkedtünk és megnéztük, mi az ami az ide érkezők 100% felfrissülését és kikapcsolódását szolgálja. Kipróbáltuk a jádeköves masszázságyat, relaxáltunk a sóbarlangban, miközben a tenger morajlott körülöttünk, nyakig betakarózva pihentünk. A hotel szolgáltatásai teljes körű felfrissülést, egészséges kikapcsolódást garantál, az idősebb vendégeket reumatológia szakorvos vizsgálja meg a kúra megkezdése előtt és egyedi terápiát ír fel receptre, egy hét alatt 10 kezelést lehet igénybevenni a gyógyüdülés során. Van lehetőség bicikli bérlésére az aktív sportos vendégeknek, így mi is a egy jó kis szigetközi tekeréssel indítottuk el a másnapot.

Mosonmagyaróvár földrajzi elhelyezkedése miatt, az itt vendégeskedők számára a programlehetőség szinte végtelen. Akik pihenni akarnak, azok számára a hotel rengeteg lehetőséget kínál, azok akik kirándulnának, a Szigetközt közelsége miatt, adott, hogy akár kerékpárral akár autóval vagy vízitúrán látogassák meg a természeti szépségeiről híres környéket. Pozsony és Bécs felfedezése, mind a két határ közelsége miatt, rövid idő alatt elérhető. Egy mondatban összegezve, a programoknak csak a fantáziánk szabhat határt. Mosonmagyaróváron FUTURA Interaktív Természettudományi Élményközpont és a Szigetközi Kalandpark családos vendégek számára is programlehetőséggel szolgál.

A Thermal Hotel Mosonmagyaróvár egyaránt tökéletes választás a csendes pihenést választók számára, mivel a felfrissülés és gyógyulás nem egy formája adott a hotelben. Azok számára akik a Szigetköz felfedezését veszik célba, tökéletes kiindulási pont, és Bécs, Pozsony, a karácsonyi vásár forgatagában szeretnénk részt venni.
Mi jól éreztük magunkat, és egyetértünk olvasónk véleményével. A Thermal Hotel Mosonmagyaróvár nálunk mindenképp egy erős 9-es értékelést érdemel :)
A hotelről, szolgáltatásairól és csomagajánlatairól a Thermal Hotel Mosonmagyaróvár honlapján tudunk tájékozódni.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 16. 13:10, kedd | Belföld

Egykori egyetemének ajánlotta fel Nobel-díjának másolatát Karikó Katalin

Egykori alma materének, a Szegedi Tudományegyetemnek (SZTE) ajánlotta fel Nobel-díjának másolatát, valamint az elismeréssel járó összeget Karikó Katalin.

2024. Április 16. 07:54, kedd | Belföld

Megállapodtak a bérekről az Audi Hungaria Zrt.-nél

Megállapodtak a bérekről az Audi Hungaria Zrt.-nél: a tárgyalódelegációk közötti egyhetes együttműködés után a szakszervezet hétfői bizalmi értekezlete elfogadta a mukaadóval közösen kidolgozott ajánlatot.

2024. Április 16. 07:53, kedd | Belföld

Szijjártó Péter büszkeségének adott hangot a demokrácia magyarországi helyzete kapcsán

Amennyiben a magyar lakosság nem lenne elégedett a kormánnyal, akkor nem nyerték volna kétharmados többséggel az utóbbi négy választást - mondta.

2024. Április 16. 07:48, kedd | Belföld

A Fidesz a valaha volt legerősebb EP-kampányra készül

A Fidesz a valaha volt legerősebb európai parlamenti (EP) kampányra készül, mert a június 9-ei választás tétje óriási: háború vagy béke, erről kell dönteni